مجله آموزشی پیچ

در این وبلاگ ما به شرح تمامی خدمات آموزشی می پردازیم و سعی داریم شما را از خدمات چدید عرصه ساختمان آگاه سازیم.

مجله آموزشی پیچ

در این وبلاگ ما به شرح تمامی خدمات آموزشی می پردازیم و سعی داریم شما را از خدمات چدید عرصه ساختمان آگاه سازیم.

  • ۰
  • ۰

سندبلاست چیست؟

سندبلاست دیوار آجری یا سندبلاست نمای ساختمان هر دو به یک منظور استفاده می شود و هدف از سند بلاست پاکسازی نمای ساختمان از کثیفی هایی است که با نماشویی از بین نرفته اند .

دقت داشته باشید اگر نمای ساختمان شما خیلی کثیف یا رنگ آمیزی شده نیست واقعا نیاز جدی به سند بلاست ندارید و سعی کنید در این موقعیت اقتصادی هزینه اضافی نکنید .

ما صادقانه به شما مشاوره خواهیم داد و در صورتی که نیاز به سندبلاست نمای ساختمان بود این کار را با بهترین قیمت و به صورت توافقی انجام خواهیم داد .



قیمت سند بلاست نما

قیمت سندبلاست نما بستگی به نمای ساختمان شما دارد هرچه یک نما کثیفی بیشتری داشته باشد به نسبت قیمت بالاتر می رود ، اما شما می توانید قیمت را از طریق تماس با ما دریافت کنید .

جهت دریافت قیمت و مشاوره با شماره زیر تماس حاصل فرمایید .

۰۹۳۰۸۸۷۷۷۹۸ نعیم استوار

سندبلاست چیست ؟

سندبلاست نوعی سنگ ریزه و تیکه های سنگ و شن و ماسه میباشد که برای پاکسازی نقاط کثیف و از بین رفته استفاده میشود.سندبلاست به همراه واترجت که برای نماشویی استفاده میشود انجام میگیرد.

سندبلاست با اینکه حالت تمیز کندده دارد میتواند نواحی مورد نظر را نیز تخریب کند.مثلا برای نماشویی نقاط اجری حتما احتیاط لازم را داشته باشید چون زیاده روی باعث خورده شدن سطح رویی نماهای اجری میشود.

سندبلاست برای شستشوی معادن فلزی که زنگ زده هستند مورد استفاده قرار میگیرد و همچنین برای شستن کف زمین نیز استفاده میشود.

نماشویی با سندبلاست

نماشویی به وسلیه واترسندبلاست برای نواحی سیمانی و سنگی ، اجری ، و غیره مورد استفاده قرار میگیرد که کلیه لک و کثیفی را به راحتی تمیز میکند.

کافی است به گروه پیچ و رولپلاک نما اعتماد کنید این گروه با بهترین افراد در ضمینه سندپلاست نما بهترین خدمات را برای شما انجام میدهند.

چرا از سندبلاست برای نظافت نما استفاده میکنیم؟

وقتی افراد بدون فکر می ایند و نمای شما را با برچسب های تبلیغاتی کثیف میکنند و بعضی دیگر با کشیدن کلمات روی نما باعث ازار مردم میشوند باید انرا تمیز کنید تا نمای زیبایی داشته باشید.

در بعضی دیگر باران ها در دراز مدت باعث کثیف شدن و شورابه شدن نما میشود که در بعضی بسیار شدید است و با اب خالی از بین نمیرود.در این مواقع شستشو با واترجت های سه فاز تمیزکاری انجام میشود.

  • ۹۸/۰۲/۰۳
  • احمد رضا نگاری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی